Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Polanicy-Zdroju  
Menu podręczne

  • Strona Główna
  • Poleć Ten Biuletyn
  • Powiadom Redaktora
  • Statystyki BIP
  • www.bip.gov.pl
  • www.polanica.pl

  • ORGANY

    Dane adresowe

    Rada Miejska

    Przewodniczący Rady

    Komisje Rady Miejskiej

    Burmistrz Miasta

    Organizacja Urzędu

    Jednostki organizacyjne

    Oświadczenia majątkowe

    Sprawozdania-Burmistrz

    Spr.Burmistrza dot.NGO

    Sprawozdania-Rada M.

    Spr. z konsultacji społ.

    Przyjm. Interesantów


    PRAWO LOKALNE

    GMINNE NIERUCHOMOŚCI

    Dokumenty i wnioski
    Wykazy nieruchomości
    Ogłoszenia o przetargu, informacje o wyniku przetargu:
     - 2018
     
    - 2017
     - 2016
     - 2015
     - 2014
     - 2013
     - 2012
     - 2003-2011


    GKRPA / GZI
  • Alkoholizm, narkomania
  • Przemoc domowa

  • GOSPODARKA
  • Majątek Gminy
  • Budżet
  • Informator budżetowy
  • Stowarzy. członkowskie
  • Związki członkowskie
  • Spółki Prawa Handlow.
  • Oferty inwestycyjne
  • Wyniki postępowań
  • Archiwum przetargów
  • Archiwum ogłoszeń
  • Archiwum informacji

  • ZAMÓWIENIA PUBLICZNE

    Plan zamówień publicznych

    Ogłoszenia:
    do 30000 EURO
     - rok 2018
     - rok 2017
    powyżej 30000 EURO
     - rok 2018
     - rok 2017


    Ankieta
    Zapraszany do wypełnienia ankiety

    Ankieta oceny stopnia zadowolenia Interesanta

    WYBORY
     

    E-URZĄD
    Osoby posiadające własny elektroniczny podpis kwalifikowany lub profil zaufany mogą skorzystać z elektronicznej skrzynki podawczej


    NSP - GUS

    WYSZUKIWARKA



    Certyfikaty ISO dla Urzędu Miejskiego w Polanicy-Zdroju


    Sprawozdanie Burmistrza Miasta Nr 20





    Sprawozdanie z działalności Burmistrza Miasta Polanica Zdrój od ostatniej sesji do 30 grudnia 2004 r. 


    SPRAWOZDANIE

    z działalności Burmistrza Miasta w okresie międzysesyjnym

    Na ostatniej Sesji Rady Miejskiej (w dniu 02.12. br) przedstawiłem sprawozdanie obejmujące okres mojej działalności od 09.11 do 02.12. 2004 r. Zagadnienia merytoryczne z mojej działalności po 02.12. przedstawiają się następująco:

    I. Czynności związane z bieżącą realizacją zadań gminy:

    1. nadałem bieg uchwałom Rady Miejskiej podjętym na Sesji w dniu 02.12. oraz wnioskom Komisji Rady Miejskiej z bieżących posiedzeń. Te ostatnie dotyczyły głównie propozycji do projektu budżetu gminy na rok 2005.
    2. wydałem w tym okresie 34 decyzje administracyjne,
    3. podpisałem umowy notarialne związane z obrotem nieruchomościami gminy dotyczące:
    - zbycia 1 lokalu mieszkalnego na rzecz najemcy,
    - zbycia 2 lokali użytkowych na rzecz ich dzierżawców,
    - nabycia prawa własności gruntu przez użytkownika wieczystego,
    - zbycia 2 działek na cele użytkowo-usługowe,
    - przeniesienia własności nieruchomości w 2 przypadkach,
    - zbycia działek w rejonie ul.Opałowej i Berylowej (7 umów warunkowych) oraz działek nr 312/9 i 434 (również umowy warunkowe, w związku z brakiem planu zagospodarowania przestrzennego).

    II. Wydałem zarządzeniaw sprawach:

    1. wprowadzenia bieżących zmian w budżecie gminy na rok 2004 ( 2.12),
    2. przeznaczenia nieruchomości do sprzedaży w drodze rokowań - dot. zbycia lokalu mieszkalnego przy u l. Dąbrowskiego 4/7 oraz działki nr 126 przy ul.Krasińskiego( 08.112),
    3. przeznaczenia do 3-letniej dzierżawy na cele handlowo-usługowe działki 25/1 o pow.140 m2, położonej w Obrębie Centrum ( 08.12),
    4. określenia warunków przetargowego zbycia nieruchomości- działka nr 78/1 przy ul.Bystrzyckiej (10.12),
    5. przeznaczenia do zbycia na rzecz najemców 2 lokali mieszkalnych w budynkach przy ul.Wojska Polskiego 1 i Kłodzkiej 10 (10.12),
    6. ogłoszenia wykazu nieruchomości przygotowanych do bycia - dot. 3 lokali mieszkalnych położonych w budynkach przy ul: Piastowskiej 10, Harcerskiej 4 i Dąbrowskiego 4 (10.12),
    7. powołania Dyrektora Miejskiej Biblioteki Publicznej - Pani Beaty Szewczyk (16.12),
    8. komisyjnego przejęcia stanowiska Dyrektora MBP (21.12),
    9. przeznaczenia do dzierżawy gruntów gminnych stanowiących działki: nr 142/2 przy ul.Rubinowej, część działki nr 477/3 przy ul.Wojska Polskiego, część działki nr 77/2 przy ul.Bystrzyckiej ( 21.12),
    10. wprowadzenia zmian w budżecie gminy na rok 2004 ( 21.12),
    11. powołanie Komisji przetargowej w związku z realizacją zadania: Budowa drogowego łącznika osiedlowego przy ul.Owczej (22.12),
    Po 02.12. nie podpisywałem w imieniu gminy oświadczeń o charakterze cywilno­prawnym.

    III. W związku z realizacją zadań gminy uczestniczyłem w spotkaniach i naradach roboczych:

    03.12- spotkanie z przedstawicielem Akademii Rolniczej rozpoczynające inwentaryzacje parku,
    06.12- odebranie z MSWiA w Warszawie nagrody za udział w konkursie „Bezpieczna Gmina",
    08.12- spotkanie z Prezydentem Lubina P. Robertem Raczyńskim wtut. Urzędzie, spotkanie z członkiem Zarządu Starostwa Powiatowego w Kłodzku Panem J. Zachariaszem w/s wspólnych inwestycji w roku 2005 (wokół RST i SP Nr 2),
    10.12- Barbórka - Dolnośląski Zakład Gazowniczy w Hotelu „Sana",
    11.12- spotkanie z Prezydentem Tychów w Polanicy, uroczystości barbórkowe oraz
    XXX - lecie ZUK-u,
    13.12- spotkanie z Prezesem Spółdzielni Mieszkaniowej Panem Bogusławom
    Berczyńskim i Georgiem Wenziem,
    14.12- spotkanie z Prezesem Dolnośląskiego Związku Koszykówki i olimpijczykiem
    M. Łopatką w/s alei gwiazd koszykówki w Polanicy,
    16.12- workschop z przedstawicielami Podiebrad i powołanie w tym dniu Pani
    Beaty Szewczyk na Dyrektora MBP,
    17.12- spotkanie z przedstawicielami firmy certyfikującej (ISO),
    21- 23. 12 - spotkania wigilijne (Edukator, Gimnazjum, OSP, PZERiI, świetlica profilaktyczna, bezdomni).

    Polanica-Zdrój, 30 grudnia 2004 r.

    BURMISTRZ   MIASTA
    Jerzy Terlecki










    Prawa autorskie © BIP UM Polanica-Zdrój Wszystkie prawa zastrzeżone.

    Opublikowane: 2005-01-19 (1221 odsłon)

    [ Wróć ]
    Content ©
     · Strona Główna    ·  Administracja ..  ·