Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Polanicy-Zdroju  
Menu podręczne

  • Strona Główna
  • Poleć Ten Biuletyn
  • Powiadom Redaktora
  • Statystyki BIP
  • www.bip.gov.pl
  • www.polanica.pl

  • ORGANY

    Dane adresowe

    Rada Miejska

    Przewodniczący Rady

    Komisje Rady Miejskiej

    Burmistrz Miasta

    Organizacja Urzędu

    Jednostki organizacyjne

    Oświadczenia majątkowe

    Sprawozdania-Burmistrz

    Spr.Burmistrza dot.NGO

    Sprawozdania-Rada M.

    Spr. z konsultacji społ.

    Przyjm. Interesantów


    PRAWO LOKALNE

    GMINNE NIERUCHOMOŚCI

    Dokumenty i wnioski
    Wykazy nieruchomości
    Ogłoszenia o przetargu, informacje o wyniku przetargu:
     - 2018
     
    - 2017
     - 2016
     - 2015
     - 2014
     - 2013
     - 2012
     - 2003-2011


    GKRPA / GZI
  • Alkoholizm, narkomania
  • Przemoc domowa

  • GOSPODARKA
  • Majątek Gminy
  • Budżet
  • Informator budżetowy
  • Stowarzy. członkowskie
  • Związki członkowskie
  • Spółki Prawa Handlow.
  • Oferty inwestycyjne
  • Wyniki postępowań
  • Archiwum przetargów
  • Archiwum ogłoszeń
  • Archiwum informacji

  • ZAMÓWIENIA PUBLICZNE

    Plan zamówień publicznych

    Ogłoszenia:
    do 30000 EURO
     - rok 2018
     - rok 2017
    powyżej 30000 EURO
     - rok 2018
     - rok 2017


    Ankieta
    Zapraszany do wypełnienia ankiety

    Ankieta oceny stopnia zadowolenia Interesanta

    WYBORY
     

    E-URZĄD
    Osoby posiadające własny elektroniczny podpis kwalifikowany lub profil zaufany mogą skorzystać z elektronicznej skrzynki podawczej


    NSP - GUS

    WYSZUKIWARKA



    Certyfikaty ISO dla Urzędu Miejskiego w Polanicy-Zdroju


    Sprawozdanie Burmistrza Miasta Nr 19





    Sprawozdanie z działalności Burmistrza Miasta Polanica Zdrój od ostatniej sesji do 2 grudnia 2004 r.


    SPRAWOZDANIE


    z działalności Burmistrza Miasta w okresie międzysesyjnym

    Na ostatniej Sesji Rady Miejskiej ( w dniu 16.11.) przedstawiłem sprawozdanie obejmujące okres mojej działalności od 07.10 do 09.11.2004 r. Zagadnienia merytoryczne z mojej działalności po 09.11. przedstawiają się następująco:

    I.  Czynności związane z bieżącą realizacją zadań gminy:

    1. nadałem bieg uchwałom Rady Miejskiej podjętym na Sesji w dniu 16.11.2004 ( uchwały podatkowe przekazano do druku w Dzienniku Urzędowym Województwa Dolnośląskiego) oraz wnioskom Komisji Rady Miejskiej z bieżących posiedzeń,
    2. wydałem w tym okresie 44 decyzje administracyjne
    3. podpisałem umowy notarialne w sprawie zbycia nieruchomości gminy:
    - 5 lokali mieszkalnych ( zbywanych na rzecz najemców),
    - 1 lokal użytkowy,
    - 3 działki na cele użytkowo-wypoczynkowe,
    - 3 dosprzedaże gruntów na polepszenie warunków zagospodarowania posesji
    - darowizna gruntów pod chodnik i drogę nr 8,
    - nabycie gruntu pod drogę gminną ( Staffa-Hłaski).

    II.   Wydałem zarządzeniaw sprawach:

    1. powołania Komitetu Organizacyjnego 41. Międzynarodowego Festiwalu Szachowego im.Akiby Rubinsteina ( odbywającego się w okresie od 17 do 28.08.2005)-09,11
    2. prze4znaczenia do zbycia na rzecz najemcy lokalu w budynku przy ul.Fabrycznej nr4(12.11.),
    3. przeznaczenia do 3-letniej dzierżawy na cele rolne gruntu stanowiącego działkę nr 343 w Obrębie Nowy Wielisław (12.11.2004),
    4. ogłoszenia wykazu nieruchomości przygotowanej do zbycia na rzecz użytkownika wieczystego : działka 284/2 przy ul. Piastowskiej 3 (12.11.),
    5. ogłoszenia wykazu o przygotowaniu do zbycia lokalu użytkowego przy ul.Zdrojowej 31/5 (12.11),
    6. określenia warunków przetargowych na zbycie działek nr: 322/1 ( ul.Bystrzycka), 409/7( ul.Hutnicza), nr 130/10,130/11,130/12, 130/13( ul.Opałowa), nr 130/14, 130/15, 130/16, ( ul.Berylowa), nr 115/6 ( ul.Zdrojowa) -15.11.
    7. przeznaczenia do zbycia na rzecz najemcy lokalu mieszkalnego przy ul.Zdrojowej nr 31,
    8. rezygnacji z prawa pierwokupu zbywanych działek nr 94/10 i 94/9 przy ul. Polnej (18.11.),
    9. ustalenia stawek czynszu za najem lokali mieszkalnych i socjalnych ( 26.11)
    10. wprowadzenia bieżących zmian w budżecie gminy na rok 2004 ( 30.11.)

    III. Podpisałem oświadczenia o charakterze cywilno - prawnym:

    1. z Powiatem Kłodzkim w sprawie utworzenia stanowiska pracy dla osoby
    niepełnosprawnej w ramach " Programu wyrównywania różnic między regionami" (15.11),
    2. z Gminą Kłodzko w sprawie realizacji zadania pn " Budowa ścieżki rowerowej na trasie Kłodzko - Wielisław -Polanica Zdrój"- (19.11),
    3. z rzeczoznawcą budowlanym p. Marianem Zubrzyckim na wykonanie ekspertyzy technicznej w sprawie zawilgocenia pomieszczeń piwnicznych budynku internatu RST-(22.11).

    IV. Uczestniczyłem w spotkaniach i naradach :

    1. 17.11- Spotkanie w Akademii Rolniczej we Wrocławiu w sprawie współpracy dot. Parku Zdrojowego,
    2. 18.11 - udział w podsumowaniu praktyk uczniów RST w Aosty,
    3. 18.11- spotkanie z wyborcami okręgu nr 3,
    4. 22.11 - spotkanie z wyborcami okręgu nr 1,
    5. 01.12 - udział w posiedzeniu Zarządu Dolnośląskiej Organizacji Turystycznej.

    Polanica Zdrój, 02 grudnia 2004 r

    BURMISTRZ   MIASTA
    Jerzy Terlecki










    Prawa autorskie © BIP UM Polanica-Zdrój Wszystkie prawa zastrzeżone.

    Opublikowane: 2005-01-19 (1265 odsłon)

    [ Wróć ]
    Content ©
     · Strona Główna    ·  Administracja ..  ·